Un últim esforç per a la campanya #UOC4nepal

08/07/2015

Un últim esforç per a la campanya #UOC4nepal

La campanya #UOC4nepal ja ha recaptat gairebé 1.000 euros, però necessita arribar als 1.500. Si no s’arriba a aquesta xifra, no s’assolirà el repte i els diners rebuts fins ara es retornaran als donants. Per això, els impulsors de la campanya –l’Escola de Llengües de la UOC i l’Àrea de Cooperació al Desenvolupament– fan una crida a fer un últim esforç. Teniu temps fins dimecres que ve, 15 de juliol. L’objectiu és ajudar els damnificats pels devastadors terratrèmols del Nepal a afrontar la destrucció dels seus habitatges, escoles i centres de salut. Pots fer un donatiu en aquest enllaç.

La idea de la campanya sorgeix d’una professora de l’Escola de Llengües, Jackie Robbins. Per casualitat, una estudiant de Dret de la UOC que ha treballat al Nepal, Maite Lacamara, també ens va informar que hi marxava de voluntària per ajudar després del terratrèmol. De tot plegat n’ha sorgit aquesta campanya, en què participa tota la comunitat universitària: estudiants, professorat, alumni i personal de gestió. L’impacte dels terratrèmols és de tal magnitud que el Nepal trigarà anys a tornar a la normalitat, i ho farà en funció de l’ajuda que rebi.

15 € permeten habilitar una tenda de campanya

Els diners recollits es destinaran a finançar material de primera necessitat que s’entregarà a les persones afectades pels terratrèmols i pels monsons, pluges torrencials que gairebé cada any afecten el Nepal i que és previst que hi arribin aviat. Els diners es gestionaran a través de Creu Roja Espanyola, sòcia de la UOC des de fa quinze anys, i que treballa al Nepal. Qualsevol aportació, per petita que sigui, serà benvinguda. Per tal que us feu una idea de l’impacte d’una aportació, us expliquem que una ajuda de 5 € equival a una manta, una de 10 € permet abastir la població amb tres bidons d’aigua i una de 15 € permet habilitar una tenda de campanya per a aixoplugar-se.

Difonem el projecte amb #UOC4nepal

Per a participar en la campanya només cal piular a Twitter amb l’etiqueta #UOC4nepal o fer un donatiu en aquest enllaç. Les piulades poden adjuntar una fotografia individual o de grup, en què es vegi un cartell que porti l’etiqueta #UOC4nepal. També podeu piular al microblog de la IntraUOC amb la mateixa etiqueta. La campanya a Twitter anirà del 22 de juny al 5 de juliol. Tot i així, la pàgina de recaptació es mantindrà oberta i rebrà donatius fins a la fi del mes juliol. Se’n podrà seguir l’evolució des de @UOCartshum, perfil dels Estudis d’Arts i Humanitats, @UOCuniversitat, i @UOCuniversidad.

Tècnica de Comunicació Corporativa.