T’estàs pensant presentar-te a l’SpinUOC? Va, som-hi!

13/12/2017

La 6a. edició de l’SpinUOC ja s’ha posat en marxa. Fins al 7 de gener del 2018 és oberta la convocatòria per a proposar projectes per al programa de suport a l’emprenedoria i al coneixement transferible de la UOC, emmarcat en Hubbik. És una iniciativa adreçada a tota la comunitat: estudiants, alumni, professors, professors col·laboradors, investigadors i personal de gestió.

D’entre totes les propostes, se seleccionaran vuit projectes que rebran acompanyament personalitzat per a presentar-los el 14 de juny en l’acte final. Enguany s’hi lliuraran tres premis en metàl·lic -un de tres mil euros i dos més de dos mil- i totes les propostes presentades a la convocatòria rebran formació inicial en emprenedoria. Si teniu un projecte entre mans i voleu que us ajudem a fer-lo créixer, només ens l’heu d’explicar breument emplenant aquest formulari. Som-hi!

fotospinuoc

Un exemple d’èxit

Des del 2013, s’han presentat a aquest esdeveniment, davant de parts interessades i inversors, 44 projectes, que han rebut suport personalitzat sobre com han de presentar en públic el seu projecte i sobre el seu model de negoci, entre altres qüestions.

Un d’aquests projectes és Geomotion Games, empresa especialitzada en videojocs formatius, que va ser un dels projectes guanyadors de l’edició del 2016. Pau Yánez, investigador col·laborador dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació, n’és un dels responsables: «Després de l’SpinUOC vam formar part de l’estand de la UOC del 4YFN, l’esdeveniment internacional d’empreses emergents tecnològiques del Mobile World Capital Barcelona», apunta.

«Aquesta oportunitat ha estat fonamental per al creixement de Geomotion Games, ja que ens va oferir una plataforma de promoció dels nostres productes i serveis que ens ha permès augmentar el nombre de clients i d’usuaris», indica Yánez. «A més, tota la difusió de la UOC en mitjans de comunicació i xarxes socials ha augmentat la nostra repercussió», conclou.

Tècnica de Comunicació Corporativa.