T’apuntes a la #GenderUOC? Ja tenim 75 persones confirmades!

28/02/2019

Un any més la UOC s’afegeix a les celebracions del Dia Internacional de les Dones amb la celebració d’un gran acte que esdevindrà un espai de trobada per a totes les persones que treballen des de diferents àmbits en la igualtat de gènere a la Universitat, per a compartir experiències i promoure l’intercanvi de idees.

El dijous 7 de març tens una cita a la Sala Apolo de Barcelona. Vine i no et perdis la #GenderUOC, una jornada en què la igualtat de gènere serà la gran protagonista. La jornada és oberta a tota la comunitat UOC i hi col·laboraran la professora dels Estudis d’Arts i Humanitats Elisenda Ardèvol i el professor dels Estudis d’Informàtica Multimèdia i Telecomunicació Quelic Berga.

Mira el programa de la jornada amb atenció: hi ha previst tot un seguit d’activitats amb l’objectiu de donar a conèixer l’estratègia d’igualtat de gènere de la Universitat per als anys vinents. Apunta’t aquí: pots ser-hi tota la jornada o bé anar a l’activitat que et vagi més bé.

Afanya’t: les places són limitades! Data límit per a inscriure-s’hi: 6 de març.

GENDERUOC NOTI