T’agrada córrer, el ciclisme o patinar? Cursa solidària per l’esclerosi múltiple

30/03/2017

La Fundació Esclerosi Múltiple organitza una nova edició de la seva cursa solidària. Aquest any serà el diumenge 30 d’abril al Circuit de Catalunya, a Montmeló. Les activitats que s’hi faran són:

• Curses d’atletisme: 10 km, 5 km i milla d’adults i infantil.
  • Ciclisme: 20 km o 1 km en família.
  • Curses de patins: dues voltes al circuit o milla infantil.

El preu de les inscripcions és de 12 € en el cas dels adults i 6 € per als menors de 15 anys.

I per als que us agradi més anar a animar, també hi haurà un seguit d’activitats per a amenitzar l’espera, com classes de zumba, un petit rocòdrom, inflables, etc.

FEM mou-te BANNER web CAT 2

Un objectiu solidari

«Mou-te per l’esclerosi múltiple» és una cursa solidària amb les 7.000 persones que pateixen la malaltia a Catalunya. L’import de la inscripció es destina íntegrament a un projecte relacionat amb l’esclerosi múltiple. Enguany, els fons recaptats es dirigiran al programa FEM Feina, que fomenta la inserció laboral i l’apoderament de les persones amb esclerosi múltiple.

Conveni UOC i Fundació Esclerosi Múltiple

La UOC i la Fundació Esclerosi Múltiple tenen un conveni de col·laboració des del 2014. La Universitat proporciona descomptes per a matrícules de persones amb esclerosi múltiple i al mateix temps s’estableixen serveis específics per a estudiants amb discapacitat.

Tècnica de Comunicació Corporativa.