Participa en la Unirun, la cursa de les universitats catalanes

19/01/2022

El 13 de març tindrà lloc la 8a. edició de la Unirun, la cursa de les universitats catalanes, al Parc del Fòrum. Està oberta a tothom, ja que hi poden participar alumnes universitaris, exalumnes, futurs estudiants, professors, l’equip propi, proveïdors, simpatitzants i familiars vinculats a alguna de les universitats catalanes. Tindrà un recorregut de 5 km.

Competició individual i entre universitats

En aquesta prova, a més de la competició individual i del campionat de Catalunya universitari de curses en ruta, hi ha una competició entre universitats. Per això, a l’hora d’inscriure-s’hi, el corredor s’ha d’identificar amb una de les universitats. Cada universitat formarà un equip ―en el nostre cas, el de la UOC―, i cada equip portarà una samarreta amb el nom de la universitat a la qual representi.

Cada any, a partir dels diners recollits amb les inscripcions, la Unirun fa una aportació solidària a una entitat social, que aquest any serà per a la Fundació Ared.

Cost i inscripcions

Les inscripcions estaran obertes fins al 8 de març i es poden fer al web de la cursa. Quan es fa la inscripció, s’ha d’indicar la universitat a la qual es vol representar. Té un cost de 9 o 11 euros, segons si es disposa de xip o no.

Participa-hi i fes que guanyi la UOC! I no badis, perquè les places són limitades.