L’exposició fotogràfica «Imatges Matemàtiques» torna a la UOC

05/07/2018

Amb motiu de les «XXIV Jornadas sobre Enseñanza Universitaria de la Informática» (JENUI 2018), l’exposició fotogràfica «Imatges Matemàtiques», creada l’any 2015 per un grup d’estudiants i docents del grau de Multimèdia, torna a la seu institucional de la UOC de l’avinguda del Tibidabo.

EXPO

Antoni Marín, professor dels Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC i promotor d’aquest projecte, ens explica a través d’aquestes fotografies que «el món i l’entorn és ple d’imatges que es corresponen o tenen a veure amb nocions de matemàtiques o de física. Sovint es tracta d’objectes molt quotidians que difícilment es relacionen amb fórmules o principis. I en canvi, en resulten uns exemples fantàstics».

Les JENUI estan promogudes per la «Asociación de Enseñantes Universitarios de la Informática» (AENUI) i organitzades pels Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC. L’objectiu és promoure el contacte, l’intercanvi i la discussió de coneixements i experiències entre professors universitaris d’informàtica i grups de recerca, amb la finalitat de millorar la docència de la informàtica a les universitats.

Tècnica de Comunicació Corporativa.
teresa girona06/07/2018 a les 9:53 am

Una exposició curiosa i bonica. Me la miro cada vegada que m’arribo a Tibidabo. Felicitats per la iniciativa, al Toni i resta de participants.

Respon