La UOC es fa gran

07/04/2020

La crisi sanitària global ha fet tancar les instal·lacions dels centres educatius i ha forçat moltes universitats i instituts d’arreu a continuar la docència en línia o en remot. Aquesta mutació per seguir la docència de manera no presencial s’està construint a correcuita, una realitat molt diferent de la nostra, que d’això de l’aprenentatge en línia alguna cosa sabem. I és que justament l’any del centenari del naixement d’Isaac Asimov la UOC fa 25 anys

Ens estem fent grans, però continuem ーi ara més que maiー a l’avantguarda de l’ensenyament superior en línia, demostrant més que mai el nostre compromís amb el coneixement i l’accés obert, cosa que ens ha empès a compartir la nostra experiència en formació en línia amb el conjunt de la comunitat educativa i universitària.

I ja ho sabeu: a la UOC som de celebrar-ho tot, però és evident que en el context de confinament en què som ara, no toca. Ara bé, us volem donar una primícia! Prepareu-vos, perquè quan tot això passi perquè passarà i ens en sortirem ens farà feliços veure’ns de nou i celebrar-ho com toca. I ho farem quan comenci el nou curs 2020-2021! Perquè 25 anys només es fan un cop a la vida, i tots i totes formeu part de la història de la UOC.