Èxit UOC als Jocs Interempreses 2011

06/11/2013

Èxit UOC als Jocs Interempreses 2011

Una vintena de membres de la UOC van assistir a la festa de cloenda dels Jocs Interempreses, que va tenir lloc el dijous 9 de juny a les instal·lacions de l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC), a Barcelona. Aquesta edició ha estat la de més implicació de la nostra universitat, tant pel que fa a patrocini com pel que fa a participació. Un total de 83 atletes de la UOC s’han inscrit en un centenar de proves. I els resultats també han estat espectaculars: 14 medalles –la meitat de les quals d’or–, tercera en la classificació general, tercera en eficiència, i empresa reina en aquatló, futbol sala, gimcana urbana, tennis i tennis taula.

La participació de la UOC als Jocs Interempreses 2011 ha quedat recollida en aquest vídeo:

Tècnica de Comunicació Corporativa.