Ens ajudeu a arribar a la lluna? Participeu en l’Unihealthy Challenge amb l’equip de les universitats catalanes

19/01/2017

Tant si feu esport habitualment com si us falta l’empenta definitiva per a posar el cos en moviment, l’Unihealthy Challenge és el vostre repte. Les universitats catalanes s’han proposat recórrer els 384.400 quilòmetres que separen la Terra de la Lluna. Només heu de baixar l’app WeFitter i… a sumar quilòmetres, ja sigui caminant, corrent, passejant o anant amb bicicleta.

Cyclist on cycle track background

Aquest repte té per nom Unihealthy Challenge, una prova esportiva emmarcada en els Campionats de Catalunya Universitaris 2017 i adreçada a promoure hàbits de vida saludable entre els membres de la comunitat universitària de Catalunya. Per a aconseguir-ho, proposa el repte conjunt de recórrer la distància entre la Terra i la Lluna sumant els quilòmetres que facin tots els participants. A més, en el transcurs del repte, que s’acaba el 30 de juliol, es poden guanyar punts i canviar-los per premis.

Per a participar-hi cal seguir els passos següents:

• Baixa l’app WeFitter a través d’aquest enllaç.
  • En el moment de registrar-vos, introduïu el codi d’accés següent: unihealthy.
  • Indiqueu també que la vostra universitat és la UOC i assenyaleu a quin col·lectiu pertanyeu: «alumnes i exalumnes» o «personal administratiu i de serveis».
  • Associeu Wefitter a l’aplicació que feu servir habitualment per a practicar esport i els quilòmetres que feu se sumaran a aquest repte.

Comenceu a sumar quilòmetres amb WeFitter i ajudeu-nos a fer que la UOC sigui la universitat més activa!

Tècnica de Comunicació Corporativa.