Comparteix l’alegria dels nostres graduats!

31/10/2018

Per als més de 7.300 graduats i graduades ha arribat el gran dia! L’esforç, la dedicació i assolir la fita concentrats en el gest de llançar els birrets enlaire. A alguns els ha calgut llevar-se d’hora o anar a dormir tard tot sovint, o deixar de fer coses el cap de setmana… Esforç i dedicació per arribar a aquest dia.

Barcelona i Madrid, altra vegada, són els escenaris per a les graduacions del curs 2017-2018, un dia d’emocions i alegria per als nostres ja nous alumni.

No hi has anat mai? Vine a viure-ho en directe o segueix-ho des de les xarxes socials! Totes les persones de l’equip propi hi som convidats. La graduació dels nostres estudiants és una mica, també, la nostra fita i el que dona sentit a la nostra feina. No t’ho perdis! Inscriu-t’hi aquí.

graduacio-barcelona-2017

Tècnica de Comunicació Corporativa.