Trobada de l’equip docent del Màster Univeritari en Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments

13 maig, 2022
Fotografía de Fauxels, del banco de imágenes 'Pexels'. Fotografía de Fauxels, del banco de imágenes ‘Pexels’.

La passada tarda del 6 d’abril va tenir lloc la Trobada de l’Equip Docent del Màster Universitari en Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments de la UOC.

La trobada és una reunió de tot l’equip de gestió i docents que participen en el Màster, a tall de presentació del nou curs acadèmic i resum de l’anterior. Així mateix, és una rebuda per tot l’equip nou que s’incorpora.

Montse Atienza, manager del programa, va ser l’encarregada d’arrencar la trobada amb la presentació d’un recull de dades indicadores de la vida del Màster:

• Com ja es podia endevinar, l’impacte de la Covid-19 i les mesures per combatre-la van augmentar l’interès general per l’e-learing i el model de formació online.
  • Més de 100 estudiants cada curs acadèmic.
  • Un perfil predominantment femení, entre els 19 i els 24 anys i de Catalunya.

També és interessant veure de quines titulacions acostumen a venir els estudiants:

• Amb un 57% d’estudiants vinguts d’estudis de Comunicació i Periodisme, també destaquen les carreres d’Administració d’Empreses, Dret i Turisme.

Després de comentar la situació general del Màster, i sempre amb una conversa oberta on es treballa sobre com millorar la qualitat de la proposta educativa, Atienza ens va deixar algunes píndoles de les enquestes de satisfacció de l’any acadèmic 2020-2021, a destacar una pujada de l’índex de satisfacció dels estudiants amb les assignatures ofertes. A més, es van poder repassar les noves pràctiques docents implementades a la titulació, focalitzades, sobretot, en dos grans eixos: els reptes professionalitzadors, l’acompanyament personalitzat a l’estudiant i el retorn qualitatiu sobre les activitats que elaboren i entreguen els alumnes. Tot l’equip docent va poder compartir les seves bones experiències i exemples d’aquestes pràctiques.

D’altra banda, va ser Elisenda Estanyol, directora acadèmica del Màster, l’encarregada de guiar la presentació de l’equip docent i les seves assignatures, oferint una visió global de la titulació. Cal recordar que la plantilla docent de la UOC està formada pels PRA, Professor Responsable de l’Assignatura, i els PDC, Personal Docent Col·laborador.

Es va poder comprovar, una vegada més, la dedicació dels docents i la seva atenció a millorar i aprendre tant d’alumnes com de companys.