Patricia Jiménez: “Si de veritat vols, trobaràs el temps per fer-ho”

4 juliol, 2018
Fotografia de Patricia Jiménez

Sempre he sigut molt inquieta. Per a mi, al dia li falten hores. Sabia que quan acabés la carrera de Periodisme, no trigaria molt a continuar la meva formació. Em dic Patricia i tinc 25 anys, tot i que l’edat importa ben poc quan es tracta d’adquirir noves habilitats.

Vaig començar el Màster de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments de la UOC a l’octubre de 2017. En un any, ja he pogut aplicar alguns dels coneixements a la meva feina, ja que soc redactora i community manager en una agència de comunicació. Aquests estudis permeten adquirir una visió estratègica de la comunicació empresarial, la qual cosa em resulta molt útil en les estratègies digitals que preparem per als nostres clients.

Combinar el dia a dia laboral i personal amb els estudis pot resultar complicat. Però això no ha de ser un impediment per a llançar-se a seguir estudiant! Des del primer moment, el meu tutor em va recomanar realitzar el màster a un ritme més calmat, així que em vaig matricular de tres assignatures al semestre en lloc de sis, i així fer el màster en dos anys.

El principal avantatge de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) és poder adaptar els teus estudis al teu ritme de vida i no a l’inrevés. És cert que hi ha deadlines, però quan de debò vols alguna cosa, trobes el temps per fer-la. El nivell de dedicació depèn de cadascú i, per tant, l’automotivació i l’organització són ingredients imprescindibles per als estudis online. Que no faltin a la teva recepta!