ZER Cap de Creus – Escola Puig d’Esquers

16 de febrer de 2024

A través de la robòtica, l’alumnat desenvolupa un projecte d’investigació amb l’objectiu de fer difusió d’alguns dels aprenentatges que han fet al llarg d’aquest per tal que la resta de companyes i companys aprenguin alguna cosa nova. A més, l’avaluació i l’autoavaluació tenen un pes molt important en aquest procés. Mentre un dels grups exposa els seus aprenentatges, la resta ha d’aprendre apunts en una plantilla estructurada amb un seguit de preguntes per tal de fer del públic, un agent actiu. Per tal de poder seguit totes les exposicions, s’utilitza el Google Meet, ja que es treballa conjuntament amb l’altra escola de la ZER. D’altra banda, un cop feta la conferència final, que s’enregistra, cada alumne/a ha de omplir una rúbrica i escriure un comentari sobre el procés seguit al llarg del projecte.