Producció d’esdeveniments

26 juliol, 2017
Fotografia d'un esdeveniment multitudinari.

Producció d’esdeveniments

Assignatura optativa del Màster Universitari de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments de la UOC.

Aquesta assignatura acosta a l’alumne al món de l’organització d’esdeveniments des del punt de vista de la producció d’aquests. D’aquesta manera, l’alumne aprendrà quines són les fases de producció d’un esdeveniment i els diferents passos a seguir per a la seva planificació. En aquest sentit, aprofundirà en cadascuna d’aquestes fases a través dels elements a tenir en compte en la producció d’un esdeveniment, des de la definició d’objectius i el pressupost fins a les accions que cal dur a terme una vegada finalitzat.

Per a l’aprenentatge de tot això, s’ha dissenyat una assignatura en la qual l’alumne haurà de treballar les fases i la producció d’esdeveniments corporatius des de perspectives diferents i en àmbits diversos. D’aquesta manera, es realitzaran pràctiques que aniran des de la planificació d’un esdeveniment sobre la base de les seves fases de producció, a l’anàlisi o la producció completa d’un esdeveniment concret.