El tabac: una gran amenaça per al medi ambient

El tabac: una gran amenaça per al medi ambient Promoció de la salut

El tabac: una gran amenaça per al medi ambient

A propòsit del Dia Mundial Sense Tabac el professor Antoni Baena explica per què el tabac representa una gran amenaça per al medi ambient.

Podem retardar la discapacitat en persones fràgils de la comunitat? Promoció de la salut

Podem retardar la discapacitat en persones fràgils de la comunitat?

El professor i investigador Marco Inzitari va analitzar si és possible frenar la discapacitat en persones fràgils de la comunitat en el marc del cicle ‘Els reptes de l’envelliment’.

“Els hàbits de vida saludable són crucials per tenir un bon benestar físic, mental i social” Nutrició i esport

Entrevistem a Bàrbara Fernández i Alba Pardo per parlar del seu TFM sobre els hàbits de vida saludable de l’estudiantat universitari a Catalunya.

Mare, vull estudiar a la universitat Promoció de la salut

Mare, vull estudiar a la universitat

El professor Ernest Pons analitza quin és el rol de les mares en les decisions que prenen les persones joves en relació amb els estudis universitaris.