Ressenya: “Traduir del castellà al català. Més enllà de la intercomprensió”

30 d'abril de 2014

Aina Monferrer, graduada en Llengua i literatura catalanes, ha publicat a la revista Caplletra una ressenya del llibre “Traduir del castellà al català. Més enllà de la intercomprensió” d’Ona Domènech, directora del grau en Llengua i Literatura Catalanes de la UOC.

Nascuda a Borriana (1987) Aina Monferrer és llicenciada en Comunicació audiovisual i màster CIEL per la Universitat Jaume I, a més de graduada en Llengua i literatura catalanes per la UOC. Actualment treballa en el Departament de Filologia i Cultures Europees de la Universitat Jaume I com a investigadora predoctoral. La tesi doctoral que prepara, sota la direcció de Vicent Salvador, es titula «Estudi pragmaestilístic de la poesia de Vicent Andrés Estellés en un marc d’interessos didàctics i traductològics».

Podeu accedir a la ressenya publicada al seu blog des d’aquest enllaç.

Blog del Grau de Llengua i Literatura Catalanes de la UOC.
Etiquetes