Convocatòria de beques per cursar assignatures del grau de Llengua i Literatura Catalanes (UOC)

4 de gener de 2018

Estudies en una universitat estrangera i tens estudis previs de llengua o literatura catalanes? Si vols continuar la teva formació universitària en aquest àmbit, de manera gratuïta i sense moure’t de casa, aquesta informació t’interessa!

La Universitat Oberta de Catalunya (UOC), en col·laboració amb l’Institut Ramon Llull, convoca dues beques de matrícula per a estudiants procedents d’universitats estrangeres amb l’objectiu que puguin cursar dues assignatures del grau de Llengua i Literatura Catalanes de la UOC durant el període comprès entre el segon semestre del curs acadèmic 2017-2018 i el primer semestre del curs acadèmic 2017-2018.

Les assignatures del grau de Llengua i Literatura Catalanes que poden ser objecte de beca són les següents:

• Llengua catalana: estructura i ús (inici docència febrer 2018 i setembre 2018)
  • Llengua, cultura i societat (inici docència febrer 2018 i setembre 2018)
  • Literatura catalana medieval (inici docència febrer 2018 i setembre 2018)
  • Literatura, cultura i societat a Catalunya (inici docència febrer 2018 i setembre 2018)
  • Narrativa catalana actual (inici docència setembre 2018)
  • Poesia catalana (inici docència setembre 2018)
  • Avantguardes i literatura a Europa i a Catalunya (inici docència febrer 2018)
  • Estudis culturals catalans (inici docència febrer 2018)
  • Sociolingüística catalana (inici docència febrer 2018)

Totes les assignatures tenen un valor de 6 crèdits ECTS cadascuna i una durada d’un semestre acadèmic (febrer-juny o setembre-gener). Algunes s’imparteixen cada semestre, mentre que d’altres estan bisemestralitzades (s’imparteixen un de cada dos semestres). El semestre o semestres docents s’indiquen al costat de l’assignatura, entre parèntesis. Els estudiants seleccionats podran cursar les dues assignatures triades en un sol semestre (febrer-juny 2018) o bé en dos semestres consecutius (febrer-juny 2018 i setembre 2018-febrer 2019).

Les assignatures s’imparteixen en línia, en el campus de la UOC, seguint un model educatiu centrat en l’estudiant i el seu procés d’aprenentatge. Un dels aspectes fonamentals és el disseny de les activitats que els estudiants han de fer al llarg d’aquest procés. Cal destacar tres elements essencials d’aquestes activitats: els recursos d’aprenentatge, la col·laboració i l’acompanyament (mira aquí un vídeo sobre l’aula virtual de la UOC).

Aquí tens més informació sobre les beques i sobre com sol·licitar-les.

No t’adormis, que el darrer dia per participar a la convocatòria és el 19 de gener!

Blog del Grau de Llengua i Literatura Catalanes de la UOC.