III Edición Premi equit@T a la promoción de la igualdad de género en las TIC

8 febrero, 2018

(Trobareu la versió en català més avall)

Desde los Estudios de Informática, Multimedia y Telecomunicación (EIMT) y la Unidad de Igualdad de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) trabajamos para fomentar la participación de las mujeres en el ámbito tecnológico de las TIC y conseguir una mayor presencia tanto en el mundo académico como en el profesional.

El ambicioso objetivo final es llegar a la igualdad de género en el sector TIC y, para hacerlo, desde nuestra universidad llevamos a cabo diversas acciones para acercar las TIC a la sociedad en general y a la educación en particular.

En esta ocasión, convocamos la tercera edición del Premi equit@T con la intención de promocionar la igualdad de género en las TIC, en el ámbito geográfico de España, Portugal e Iberoamérica.

En un ámbito de conocimiento en el que la presencia femenina es todavía minoritaria y donde a menudo queda difuminada, esta distinción pretende premiar iniciativas que tengan la finalidad de generar actividades y mostrar buenas prácticas para ayudar a construir el equilibrio de género en los estudios y en las profesiones TIC.

Por lo tanto, sólo nos queda animaros a participar y/o venir para disfrutar del evento, que se realizará el próximo día 26 de abril de 2018.

Como en las dos ediciones anteriores, contaremos con la asistencia de personalidades del mundo educativo y profesional de las TIC tales como: colegios profesionales, Itscool, Bioinformatics de Barcelona, Observatori de la Dona de la UAB, Delegados de países Iberoamericanos y personalidades de sociedades latinoamericanas entre otras.

Además, también podréis disfrutar de alguna que otra sorpresa, como las que nos suele preparar la coordinadora del premio, la profesora Mª Antonia Huertas, quien proporciona un valor añadido a la jornada.

Para más información de la jornada podéis acceder al siguiente link:
http://premi-equitat.uoc.edu/es | #premiequitat

III Edició Premi equit@T a la promoció de l’equitat de gènere en les TIC

Des dels Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació (EIMT) i la Unitat d’Igualtat de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) treballem per fomentar la participació de les dones en l’àmbit tecnològic de les TIC i aconseguir una major presència tant en el món acadèmic com professional.

L’ambiciós objectiu final és arribar a l’equitat de gènere en el sector TIC i, per fer-ho, des de la nostra universitat portem a terme diverses accions per tal d’apropar les TIC a la societat en general i a l’educació en particular.

Enguany convoquem la tercera edició del Premi equit@T amb la intenció de promocionar l’equitat de gènere a les TIC, en l’àmbit geogràfic d’Espanya, Portugal i Iberoamèrica.

En un àmbit de coneixement en què la presència femenina és encara minoritària i on sovint queda difuminada, aquesta distinció pretén premiar iniciatives que tinguin la finalitat de generar activitats i mostrar bones pràctiques per ajudar a construir l’equilibri de gènere en els estudis i en les professions TIC.

Per tant, només ens queda animar-vos a participar i/o a venir per tal de gaudir de l’esdeveniment, que tindrà lloc el proper dia 26 d’abril de 2018.
Com en les dues edicions anteriors, comptarem amb l’assistència de personalitats del món educatiu i professional de les TIC tals com: col·legis professionals, Itscool, Bioinformatics de Barcelona, Observatori de la Dona de la UAB, Delegats de països Iberoamericans i personalitats de societats llatinoamericanes, entre d’altres.

A més, també podreu gaudir d’alguna sorpresa o altra, com les que ens acostuma a preparar la coordinadora del premi, la professora M. Antònia Huertas, la qual dota la jornada d’un valor afegit.

Per a més informació de la jornada podeu accedir a l’enllaç següent:
http://premi-equitat.uoc.edu | #premiequitat