Acte de presentació dels TFC i TFG

20 juny, 2012

Benvolgudes i benvolguts,

Aquest  semestre tenim previst fer un acte públic presencial per a tots els estudiants matriculats de ‘La recerca en les humanitats’ i el ‘Treball final de carrera’ de la Llicenciatura d’Humanitats i del ‘Treball final de Grau’ del Grau d’Humanitats, així com pels avaluadors, directors i docents col·laboradors. També hi estan convidats els familiars i amics que vulguin assistir-hi.

Aquest acte, que es fa un cop finalitzat el semestre, i consistirà en:

• Presentació  per part de Francesc Núñez, Director del Programa d’Humanitats.
  • Presentació pública de 2 TFC i 1 TFG a càrrec dels seus autors (la selecció d’aquests 3 treballs es fa en funció de les qualificacions i tractant d’oferir una mostra representativa de tots els àmbits de coneixement dels Estudis).
  • La generació dels Humanistes de juliol de 2012. Amb aquesta presentació, el professorat d’Humanitats vol fer arribar, amb la simpatia i admiració que es mereix, el seu reconeixement a l’esforç realitzat pels estudiants al llarg d’aquests semestres.

L’acte es farà el dia 13 de juliol a les 17.00 h a la Sala d’actes de la seu central de la UOC (Av. Tibidabo, 39-43 de Barcelona). Cal confirmar l’assistència –indicant el número de persones- abans del dia 9 de juliol enviant un missatge a Pilar Miquela (places limitades).