“La historia antigua a través del cine”

4 novembre, 2013

HistoriaAntiguaEl proper dijous dia 21 de novembre, a partir de les 19.30, la llibreria La Impossible de Barcelona (c/ Provença, 232) acull l’acte de presentació del llibre “La historia antigua a través del cine”, editat per Borja Antela-Bernárdez i César Sierra, tots dos membres de l’equip del Màster Universitari de la Mediterrània antiga UOC-UAB.

El llibre, que ha estat publicat per l’Editoria UOC, recull diverses contribucions d’autors de renom al voltant de la estreta i freqüent relació entre història antiga i cinema. A l’acte intervindran el Dr. Francisco Gracia Alonso, catedràtic de Prehistòria, Arqueologia i Història Antiga de la Universitat de Barcelona, i Elisenda Àrdevol, professora dels Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC i membre de l’equip del Màster Universitari de la Mediterrània antiga UOC-UAB.