Trobada dels estudis de l’Àsia Oriental gener-2015

26 gener, 2015
asia

El proper dissabte 31 de gener al matí celebrarem una trobada presencial que donarà continuïtat a la jornada de celebració dels 10 anys del programa que vam organitzar l’any passat i que va tenir tan bona acollida.

Es tracta d’un acte obert a tothom i que, a més, volem que sigui un punt de trobada per a tota la comunitat d’Àsia Oriental de la UOC: estudiants, alumni i docents de totes les nostres titulacions–des de la llicenciatura en Estudis de l’Àsia Oriental al Màster Universitari en Estudis de la Xina i el Japó: món contemporani passant pels cursos d’especialització en economia i negocis, en llengua i cultura o en idioma xinès i japonès.

Us hi esperem!
Professorat dels Estudis de l’Àsia Oriental

Trobada presencial 2015
Dissabte 31 de gener
10.00h a 14.00h
Seu UOC (Avinguda Tibidabo 39)

10.00h a 11.45h
La Xina i el Japó, avui: estat de la qüestió
Lluc López, Àngels Pelegrín, Albert Nolla i Ander Permanyer. Modera: Carles Prado.

Taula rodona en què un grup de docents del programa comentaran aspectes d’actualitat en l’estudi de la Xina i el Japó des dels àmbits de la política, l’economia, la literatura i la història. La discussió s’obrirà també al públic assistent.

11.45h a 12.15h
Pausa cafè

12.15h a 13.45h
Treballs finals curs 2013-2014
Modera: Anna Busquets.

Taula rodona en què una selecció representativa d’estudiants presentaran els seus treballs finals i comentaran aspectes generals sobre la seva elaboració.

13.45h a 14.00h
Cloenda

L’activitat és gratuïta i oberta a tothom. Només cal que us hi inscriviu clicant aquest enllaç.