El Grau d’ Antropologia i Evolució Humana URV-UOC ofereix pràctiques a Atapuerca i Orce setembre-2015

3 setembre, 2015

Els estudiants del Grau d’ Antropologia i Evolució Humana URV-UOC tenen la possibilitat de participar a les excavacions als jaciments d’Atapuerca (Burgos) i Orce (Granada). Aquest passat estiu, tres estudiants del Grau han participat en les excavacions com a pràctiques d’aprenentatge en evolució humana.

El grau d’Antropologia i Evolució Humana, elaborat conjuntament entre la Universitat Rovira i Virgili (URV) i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), s’orienta a formar estudiants en el camp de l’Antropologia en els seus dos vessants principals: social i cultural i evolució humana. Es tracta d’una formació pionera i innovadora en tant que esdevé el primer grau impartit a l’Estat espanyol que permet adquirir coneixements sobre aquestes dimensions de l’ésser humà.

El Grau s’ofereix en una doble modalitat: virtual i semipresencial. La modalitat virtual assegura l’estudiant la possibilitat de cursar tot el grau a distància utilitzant el Campus Virtual de la UOC. El model semipresencial combina l’ensenyament virtual amb sessions presencials (de determinades assignatures) al Campus Catalunya de la URV.

Aquest grau interuniversitari està pensat per a estudiants amb inquietuds de formació en el camp de l’Antropologia Social i Cultural i l’Evolució Humana, i interessats en obtenir una capacitació en el coneixement i reconeixement de la diversitat sociocultural en clau local, evolutiva i comparativa.

Si vols saber-ne més: