Avaluació Planters de ConArte Internacional + Documental

12 de maig de 2017

ConArte Internacional és una entitat sorgida l’any 2013 a Girona, de la col·laboració entre la Càtedra UNESCO de Polítiques Culturals i Cooperació de la Universitat de Girona i ConArte Mèxic. El seu objectiu és treballar en diferents projectes d’educació i empoderament de joves, nens i nenes a través de les arts a les escoles públiques. Per això, el projecte “Planters” de ConArte Internacional s’estableix com un programa bianual d’educació per als cursos escolars 2014-2015 i 2015-2016 en 5 escoles i 3 instituts de Salt, Torroella-L’Estartit i Figueres.

Us  presentem a continuació l’Avaluació d’Impacte ‘Planters’, projecte que ha permès mesurar els aspectes més rellevants. Els efectes generats son rellevants i afecten a qüestions com la qualitat educativa, la cohesió social, l’interculturalitat i la participació en la vida cultural. Tots aquests eixos s’han treballat a través de la presència regular d’artistes als centres educatius, la creació i assistència a espectacles artístics i la participació en trobades i festivals.

els-planters-conarte-internacional-gestio-cultural-gemma-carbo
PLANTERS – ConArte Internacional

Juntament amb l’avaluació s’ha realitzat el documental “Planters” que recull les opinions i experiències dels alumnes, professors, directors, artistes i gestors del projecte. El projecte “Planters” es continua realitzant actualment a 9 centres educatius de la Província de Girona.

El podreu veure aquí:
PLANTERS DOCUMENTAL