Tens fotos curioses de la UOC? Envia’ns-les!

22/09/2015

Tens fotos curioses de la UOC? Envia’ns-les!

El 20 d’octubre, en el marc de la commemoració del vintè aniversari de la UOC, estem tots convidats a la celebració dedicada als membres de l’equip propi de la Universitat. Tindrà lloc al Born Centre Cultural de les 20 a les 23.30 hores.

Envieu fotos curioses, divertides, històriques!

Durant l’acte és projectaran fotografies d’aquests vint anys d’història de la UOC i volem que les fotografies que s’hi veuran ens reflecteixin a tots. Per això fem una crida perquè ens envieu fotografies curioses, divertides, històriques… de la vostra vinculació amb la UOC. Per exemple, fotos de sopars d’àrea, de reunions, d’un dia qualsevol a la feina, d’un calaix ple de «relíquies» de la UOC, etc. Cal que siguin en format digital.

Envieu-les a participacio@uoc.edu. A més, us demanem que, un cop enviades, empleneu aquest formulari de cessió de drets (no us prendrà ni un minut).

Animeu-vos a recuperar la memòria fotogràfica de la UOC!

Tècnica de Comunicació Corporativa.
Pepi Pedrero28/09/2015 a les 11:09 pm

Hola,

Us he enviat una foto del 1999/2000 d’una trobada de Formació de postgrau i formació a mida (estem preparant tot per a quan arribin els estudiants)

Pepi Pedrero