No et perdis el vídeo de la UOC a la sèrie ‘Aiming Higher’ de la IAU i BBC Storyworks

03/12/2019

L’aprenentatge en línia de qualitat pot contribuir a garantir l’accés equitatiu a l’educació superior per a tothom. Amb aquesta premissa, la UOC protagonitzem un capítol de la sèrie audiovisual de documentals breus Aiming Higher, impulsada per l’Associació Internacional d’Universitats (IAU) i produïda per BBC Storyworks.

En el vídeo, diferents membres de la comunitat UOC presenten el nostre model i expliquen què és el que el fa singular. Així, la professora Nati Cabrera, directora del màster universitari d’Avaluació i Gestió de la Qualitat en l’Educació Superior defensa que «la missió de la universitat és generar coneixement i oferir una formació de qualitat al llarg de la vida» i afegeix que el nostre model d’aprenentatge fomenta una interacció constant tant amb el professorat com entre estudiants.

El rector, Josep A. Planell, indica que els reptes que hem d’afrontar com a societat, recollits en els objectius de desenvolupament sostenible de l’Agenda 2030, els hem d’abordar des del coneixement, i és justament a les universitats on es genera aquest coneixement. Planell referma així el compromís de la UOC amb l’agenda per a transformar el món.