Mira les fotos dels teus companys corrent la Unirun

09/03/2017

Després d’un mes entrenant fort, el diumenge 5 de març es va celebrar la Unirun. La van córrer diverses companyes i companys de la casa. Us en deixem les fotografies, i també les dels entrenaments previs que van fer.

Guanyadors de les dessuadores

Entre totes les persones que han enviat fotografies seves fent esport (les pots veure en aquesta entrada) hem sortejat sis dessuadores UOC. Els guanyadors han estat:

• Lídia Toda
  • Xavier Aracil
  • Gisela Esqué
  • Vanesa Lopez
  • Elisa Herrera
  • Clara Viñas

Foto Unirun Inmaculada Rodriguez

La Unirun és la cursa de les universitats i la participació és oberta a tothom: alumnes universitaris, exalumnes, futurs estudiants, professors, treballadors, proveïdors, simpatitzants i familiars vinculats a alguna de les universitats catalanes. Així, a més de la competició individual i del campionat de Catalunya universitari de curses en ruta, hi ha una competició entre universitats. La UOC va quedar en cinquena posició de les dotze universitats que hi participaven. En nom de la UOC van participar-hi 2.168 corredors.

Tècnica de Comunicació Corporativa.