Més de 120 corredors de la UOC en la Unirun. Gràcies per participar-hi!

11/03/2015

Més de 120 persones vau córrer el passat diumenge, dia 8 de març, representant la UOC en la primera edició de la Unirun, la cursa de les universitats catalanes. D’aquestes 120 persones de la comunitat UOC, un 53% vau ser homes i un 47%, dones. Entre elles també hi havia membres de l’equip propi. Vau aconseguir que la UOC quedés la sisena classificada entre les dotze universitats que hi participaven.

Els corredors formaven equip defensant cadascuna de les universitats catalanes i portaven una samarreta amb el seu color i logotip. Els més ràpids de la UOC van ser dos estudiants del grau de Psicologia, el Sergi Gabarró i la Jennifer Baeza, que van fer el recorregut de 6.779 metres en 23′ 45” i 29′ 43” respectivament. Aquí podeu consultar els resultats dels participants en nom de la UOC.

unirun_toni

Aquest és el vídeo de la cursa: energia i moviment!

La Unirun és una carrera popular que vol fomentar nous reptes en l’atletisme universitari. Inspirada en la clàssica regata Cambridge-Oxford, la competició anual de les universitats angleses, la Unirun ha tingut un recorregut de 6.779 metres, igual que la competició anglesa. Aquesta primera edició ha transcorregut pel districte de Sant Martí de Barcelona, el Port Fòrum i el Parc de la Pau de Sant Adrià de Besòs. Ha reunit més de 2.500 participants.

Tècnica de Comunicació Corporativa.