La UOC recull 153 kg amb el Gran Recapte d’Aliments

12/12/2014

La UOC recull 153 kg amb el Gran Recapte d’Aliments

Cent cinquanta-tres quilos d’aliments són el resultat de la campanya que ha fet la UOC de col·laboració en el Gran Recapte d’Aliments. Ara, el Banc dels Aliments –impulsor de la iniciativa– els repartirà entre les persones que els necessiten més.

Amb aquests cent cinquanta-tres quilos d’aliments, la UOC ha contribuït a l’èxit del Gran Recapte d’Aliments. I és que l’entitat ha batut les seves pròpies previsions i ha superat els tres milions de quilos d’aliments que s’havia fixat com a objectiu. De fet, fins d’aquí a alguns dies no tindrà la dada exacta.

A la UOC, la recollida d’aliments –que s’ha fet del 25 de novembre al 2 de desembre- ha implicat tota la comunitat. I és que la campanya ha involucrat l’equip propi, els estudiants, el personal docent col·laborador i els membres d’Alumni. Es podien dipositar els aliments a totes les seus que la UOC té tant a Catalunya com a la resta de l’Estat. Amb aquesta iniciativa la UOC aprofundeix en l’aposta per la responsabilitat social.

Tècnica de Comunicació Corporativa.