Encara ets a temps de recollir les mascaretes i el calendari de la UOC

20/05/2021

Portar mascareta és un dels requisits obligatoris per accedir a la Universitat, tal com estableixen les autoritats sanitàries. Recorda que tens per a tu dues mascaretes de la UOC, que encara pots passar a recollir al 22@ i a Tibidabo.

Amb una eficàcia de filtració bacteriana del 92 %, les mascaretes estan fetes a Barcelona amb materials sostenibles i reutilitzables i es poden rentar fins a vint vegades. A més, són adaptables a les orelles i tenen una respirabilitat de 29 Pa/cm2.

Formació obligatòria sobre la COVID-19

Aprèn a posar-te bé la mascareta i altres mesures preventives que cal seguir als edificis de la UOC mitjançant la formació obligatòria sobre la COVID-19.

Abans d’accedir a les instal·lacions de la Universitat has d’informar de possibles símptomes i de si pertanys a algun dels grups vulnerables, sense que hagis de concretar a quin, per mitjà de la declaració responsable. A les dades mèdiques només hi tindrà accés la metgessa de medicina del treball, a qui es derivaran els possibles casos.

El calendari del 2021 commemora els 25 anys de la UOC

També pots recollir el calendari de sobretaula commemoratiu del 25è. aniversari, en què es rememora la història de la Universitat a través de les tretze imatges dels #MomentsUOC que van guanyar el concurs de fotografia.

Així que recorda: si vas al 22@ o a Tibidabo, no oblidis demanar les dues mascaretes i el calendari de sobretaula. Pots recollir-ho tot a recepció de 8 a 14 h.

Articles relacionats:

Mascaretes UOC. No et quedis sense! [01/03/2021]