Com serà la UOC d’aquí a 20 anys?

23/09/2015

Com serà la UOC d’aquí a 20 anys?

No us demanem que feu de tarotistes. Tampoc de visionaris. Ni tampoc que l’encerteu com va fer Isaac Asimov, que fa gairebé 30 anys ja va predir el potencial d’internet. Simplement us demanem que us imagineu la UOC d’aquí a 20 anys. Com serà?

Us imaginàveu que arribaríem a tenir més de 58.000 graduats? I que gairebé un 94% d’estudiants de la UOC recomanarien a altres persones estudiar a la nostra universitat? Feu-nos arribar propostes a l’espai de comentaris d’aquesta entrada o també a cominterna@uoc.edu.

Bé, admetem-ho, una mica de visionaris sí que heu de ser… Esperem les vostres visions!

Tècnica de Comunicació Corporativa.
Roger06/10/2015 a les 9:39 am

La UOC d’aquí a vint anys…

…serà un model educatiu i una plantilla de professors i de tutors, que utilitzaran eines de tercers per interactuar amb els estudiants.

No tindrà aules, no tindrà ni tan sols campus virtual. Tampoc tindrà assignatures ni titulacions, igual que les altres universitats, que tampoc en tindran. Només hi haurà competències associades a àmbits de coneixement.

No hi ha haurà matrícula. Els estudiants pagaran una quota mensual per tenir accés als continguts, als professors i als tutors.

Els estudiants triaran el recorregut per les diferents competències que els interessin, i també triaran els seus companys d’estudis, i els seus professors i tutors.

Quan hagin assolit les competències que els interessen es desvincularan de la universitat, però mantindran els contactes amb la comunitat. Quan necessitin actualitzar les competències altre cop, tornaran a la universitat. Serà un constant entrar i sortir durant la seva carrera.

Respon