Arriba el concurs del calendari de sobretaula 2020!

07/11/2019

12 mesos, 13 fotos, 1 calendari

Un any més, engeguem el concurs de fotografies per a elaborar el calendari corporatiu de sobretaula, un element que tothom rebrà a començaments de l’any que ve i que haurem creat plegats.

En aquesta nova edició volem que ens ajudis a explicar visualment els elements que singularitzen la UOC, el que ens defineix com a institució a partir del que vam consensuar i treballar en el document «La UOC en síntesi».

El document s’estructura en dotze frases redactades amb un llenguatge planer, sense lemes comercials o institucionals, i pensades per a ser adaptades a qualsevol acció o necessitat comunicativa que impliqui descriure la UOC.

Tema del concurs: «La UOC en síntesi»

D’acord amb els dotze punts recollits a «La UOC en síntesi», que destaquen breument el que ens fa singulars i únics, et convidem a triar la frase que t’inspiri més i a enviar la imatge que, a parer teu, la representa més bé.

Algunes idees que et poden inspirar:

• Som una universitat digital.
  • A la UOC es pot estudiar en qualsevol moment de la vida.
  • Som recerca.
  • Apostem pel coneixement en obert, l’intercanvi d’idees i el desenvolupament sostenible.
  • Tenim estudiants multiculturals.

En el web del concurs penjarem totes les imatges rebudes, que poden ser fotografies formals, informals o fins i tot amb un toc d’humor que ens es bossi un somriure.

Seran un total de tretze fotografies (12 fotos + 1 foto de caràtula), que rebran un premi fantàstic: dues entrades per a anar al teatre! Envia’ns les teves fotografies a cominterna@uoc.edu des d’avui, dimecres 6 de novembre, fins al 19 de novembre. Pots consultar les bases del concurs aquí.

Participa-hi i envia les teves fotografies!

Estàs preparat?