Next Generation Student Success Symposium els dies 19-21 de Juny

28 març, 2018

La UOC, DXtera Institute, Bündnis für Bildung (German Alliance for Education) i Strada Education Network organitzen la trobada internacional Next Generation Student Success Symposium del 19 al 21 de juny al Palau Macaya de Barcelona on també participaran experts de l’eLearn Center. El simposi s’adreça especialment a investigadors, innovadors, influenciadors, líders i emprenedors que busquen transformar la impartició de l’ensenyament i les activitats per a l’èxit dels estudiants en l’ensenyament. L’objectiu del Next Generation Student Success Symposium és compartir el que passa avui, però també oferir una visió audaç sobre el futur de l’entorn digital de la pròxima generació o sistemes que permetran que prosperin tant els entorns i analítiques d’aprenentatge i la intel·ligència de negoci com l’educació i els itineraris professionals.

Inscripcions i call for abstracts

Per inscriure’s al congrés, cal fer servir la contrasenya NGSSS18 en aquest web. Hi ha la possibilitat de fer propostes de ponències en aquest call for abstractstenint com a terminiel 10 d’abril de 2018. En cas de dubtes, és possible contactar amb a dxtera@uoc.edu.

L'eLearning Innovation Center (eLinC) impulsa l'evolució del nostre model educatiu a través d'innovacions en l'aprenentatge.