Debat de presentació: “Per què no és possible educar sense comprendre el món?”

19 febrer, 2021

El proper dijous dia 25 de febrer de 2021 a les 17h (hora Barcelona) – 13h (hora Buenos Aires) tindrà lloc el debat Per què no és possible educar sense comprendre el món?, moderat per Xavier Mas (eLearn Center, Universitat Oberta de Catalunya), Doctor en Educació i societat per la Universitat de Barcelona. L’esdeveniment serà on line.

Amb el debat arrenca la presentació del llibre Innovación y Barbarie. Verbos para entender la complejidad escrit per Alejandro Piscitelli Magíster en Systems Science per la Universitat de Louisville al 1981, llicenciat en Filosofia per la Universitat de Buenos Aires (UBA) al 1975 i des de fa 25 anys, titular del Laboratori d’Innovació Pedagògica a la Carrera de Cièncias de la Comunicació a la UBA i Julito Alonso, Llicenciat en Ciències de la Comunicació per la Universitat de Buenos Aires (UBA) i actualment cap dels treballs pràctics de la matèria Introducció a la informàtica. Al debat hi intervindran els experts en comunicació i educació en la societat digital Genís Roca i Carlos Scolari.

El llibre forma part de la col·lecció OuterEDU editada per Editorial UOC (UOC Media Publishing) i dirigida per Xavier Mas. Aquesta col·lecció té per objectiu publicar textos d’opinió fonamentada amb caràcter exploratori, propositiu i innovador sobre el món de l’educació, creats per experts procedents tant del món acadèmic com professional.

L'eLearning Innovation Center (eLinC) impulsa l'evolució del nostre model educatiu a través d'innovacions en l'aprenentatge.