Setmana del Parlament Universitari 2019

31 mayo, 2019

Inscripcions obertes a la Setmana del Parlament Universitari 2019 que tindrà lloc del 13 al 19 de juliol.

Una edició més, els Estudis de Dret i Ciència Política de la UOC col·laboren amb el Parlament de Catalunya en l’organització de la Setmana del Parlament Universitari que tindrà lloc del 13 al 19 de juliol, oferint així els seus estudiants vinculats als estudis en l’àmbit del dret i la ciència política la possibilitat de viure una experiència única i inobidable.

L’objectiu de la Setmana del Parlament Universitari és donar a conèixer el funcionament polític, l’estructura i les funcions del Parlament, i també la tasca de les persones que hi treballen. El curs es dissenya i es desenvolupa dins el marc de cooperació entre les universitats del sistema universitari català i el Parlament de Catalunya. La Setmana del Parlament Universitari s’estructura a partir d’un seguit de simulacions de l’activitat parlamentària tutoritzades per professors universitaris, en les quals també hi participen representants del Parlament de Catalunya. Per a fer la simulació, els alumnes s’organitzen d’acord amb les seves àrees de coneixement i d’interès:

• Grups parlamentaris.
  • Assessors jurídics (lletrats).
  • Assessors lingüístics.
  • Premsa parlamentària i altres mitjans de comunicació

Els alumnes que hi participen tenen l’oportunitat d’obtenir reconeixement acadèmic per l’activitat.

La Setmana del Parlament Universitari  és present a Twitter amb l’usuari @spuni2019 i l’etiqueta #spuni2019.

Parlament Spuni 2019

El professor Albert Batlle és el referent dels Estudis de Dret i Ciència Política per a aquesta activitat.

Inscriu-te!!!