Jordi Borja, premi internacional Geocrítica 2017

10 febrero, 2018
última

Jordi Borja, professor emèrit de la UOC i president del comité acadèmic del programa en Ciutat i Urbanisme de la UOC rebrà el premi internacional Geocrítica 2017.

L’acte de lliurament del guardó se celebrarà el 15 de febrer de 2018 a les 19.00 h a l’Aula Magna de la Facultat de Geografia i Història. Universitat de Barcelona (Carrer Montalegre 6, planta 4a. Barcelona)

Presentarà l’acte el professor Horacio Capel, president del Jurat, qui també lliurarà el Premi Internacional Geocrítica 2017.

La geògrafa Mireia Belil exposarà el perfil intel·lectual del premiat.

Jordi Borja, que es també professor emèrit de la UB i doctor en Geografia Urbana per aquesta universitat, pronunciarà la dissertació titulada «La geografia crítica i ètica: entre la universitat, els moviments socials i la política».