Laura Passiti, animo a tothom qui vulgui i pugui a estudiar a la UOC

25 juny, 2018
Fotografia de Laura Passiti.

Hola a tothom, m’han demanat que escrigui sobre mi, i sobre com vaig decidir fer el Màster de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments. D’entrada, us diré que tinc 55 anys, casada i mare de dos fills de 24 i 17 anys. Treballo en administració en una planta química de Tarragona. Vaig estar 26 anys treballant en el departament de finances, i actualment porto l’administració.

Els meus primers estudis després de realitzar el COU i la selectivitat, van ser d’Hostessa i Relacions Públiques en una escola de Barcelona. Als anys 80, aquestes professions no estaven gairebé ni contemplades. Com a hostessa només es podia treballar en Congressos, o en línies aèries. Vaig tornar una altra vegada a Tarragona, i em vaig posar a estudiar un mòdul nou que s’havia iniciat en FP, anomenat RRPP, amb la qual cosa em van dir que m’obriria més portes. Però la veritat és que no vaig començar a treballar d’això, si no de comptable, primer en una petita empresa, i després en una multinacional química, en la qual ara porto 31 anys. Treballant em vaig treure la Diplomatura en Relacions Laborals (antigament es deia “Graduat Social”). Era l’única diplomatura, el títol de la qual no ho atorgava el Ministeri d’Educació. A més, eren els únics estudis universitaris que podia realitzar treballant i anant a classes presencials.

Però el cuquet encara hi era. M’agradaven les Relacions Públiques i amb la insistència d’un amic de la feina i la del meu marit, em vaig animar. A més, he de dir que el meu fill gran estudia el grau d’ADE a la UOC i sempre ens comentava que l’estil dels estudis de la UOC li agradava molt. Així que aquí estic, contenta amb el que estic aconseguint, perquè no és fàcil compaginar feina, família i estudis. De vegades, els que pitjor ho porten són la meva família, ja que quan he de presentar PAC’s, gairebé ni em veuen, jajajaja. Em tanco en el meu lloc d’estudi i gairebé ni surto.

La veritat, és que aquest màster, m’està ajudant molt a entendre els nous mitjans de comunicació i xarxes socials. A més, el meu fill és un jove emprenedor que ha creat la seva pròpia marca i està molt ficat en tot aquest món de la comunicació 360º, i el màrqueting digital. Amb ell aprenc molt, alhora que veig a la pràctica tot el que estudio.

He acabat el meu 3er semestre del màster, i estic molt satisfeta amb mi mateixa del repte que està suposant per a mi. Per això, des d’aquestes línies animo a tothom qui vulgui i pugui a estudiar a la UOC. És igual si màster o estudis de grau. L’important és que tenen un bon sistema d’estudis i l’única cosa que has de posar tu és la voluntat per fer-los.

Ànim.

Graduada del Màster universitari de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments de la UOC