Cè Romagosa, graduada del Màster, guanya el 2n premi de l’AEP amb el seu TFM

16 març, 2020

La graduada del Màster de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments de la nostra universitat, Mercè Romagosa Huguet, ha estat guardonada amb el segon premi als millors treballs finals (en l’àmbit de protocol) de Màster oficial organitzats per l’Associació Espanyola de Protocol (AEP).

Segons la web de la mateixa associació, “aquests premis neixen amb l’objectiu de valorar la contribució dels esmentats treballs a la professió: la novetat del tema escollit, l’interès del treball per a la societat, la possibilitat de desenvolupar materials educatius a partir del treball, la metodologia emprada, l’impacte professional o acadèmic, la seva càrrega pràctica, així com la bona redacció i la qualitat general del treball presentat”.

En aquest cas, el TFM de la Cè Romagosa (amb el Dr. Lluís Burillo com a director) és: El protocol de la Generalitat de Catalunya en democràcia (1980-2017). En aquest, la graduada “analitza l’estructura i les funcions de les oficines de protocol de la Presidència i del Govern de la Generalitat de Catalunya des de l’any 1980 (sota la presidència de Jordi Pujol) fins l’any 2017 (amb Carles Puigdemont)”. La investigació examina tant el procés de professionalització del protocol oficial del Govern com l’evolució de la gestió pública des dels anys 80 i 90 fins l’any 2017. I tot això, Romagosa ho fa per mitjà d’un mètode d’investigació basat en la triangulació dels resultats obtinguts a partir de l’anàlisi de diferents disposicions obtingudes del Diari Oficial de la Generalitat (DOGC), del Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) i d’altres documentacions de Funció Pública, bibliografia especialitzada i fonts orals.

A més, aquest treball ja va ser premiat com el millor TFM del curs 2018-19, als premis als millors treballs finals organitzats pels nostres Estudis (premis als millors TFG i TFM dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunciació de la UOC).