ACPRI: Lliurament dels premis Nacionals de Protocol i Relacions Institucionals 2018

20 novembre, 2018
Fotografía de los premios ACPRI.

El passat octubre van tenir lloc a l’Antiga Fàbrica de Cerveses Damm de Barcelona els Premis Nacionals de Protocol i Relacions Institucionals

El lliurament dels premis ACPRI en aquesta desena edició va ser una ocasió perfecta per compartir moments amb professionals del protocol i de les relacions institucionals; “Una fita que hem anat fent des de la fundació d’ACPRI, any rere any”- Apunta Josep Solà, el president de l’associació.
La directora del Màster Universitari en Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments de la UOC, l’Elisenda Estanyol Casals, va assistir a la cerimònia de la mà d’altres estudiants que ja han finalitzat els estudis i actualment treballen en l’àmbit de la comunicació i el protocol.

El premi ACPRI d’empresa es va atorgar al Mobile World Capital. Josep Canadell i Armengol va guanyar el de trajectòria com a persona física i l’últim guardó, que premiava l’acció internacional, va ser guanyat pel Festival Internacional de cinema Fantàstic de Sitges. És el primer any que es lliura aquest últim premi, incorporat com a celebració del desè aniversari de l’associació. Tal com va comentar el president al seu discurs, la força de la gent associada és el que empeny l’associació a continuar superant-se i fent activitats com aquesta, però més, a defensar el seu sector.

Font: Nota de premsa publicada a la web d’ACPRI