Presentacions online efectives, un seminari de creixement professional de #LaNuevaFP

13 març, 2017

Com ja us vàrem informar en un anterior post, Jesuïtes Eduació en col·laboració amb la UOC,  han posat en marxa la FP virtual, un projecte educatiu innovador on les assignatures s’estructuren en projectes i seminaris a través d’un Campus Virtual.

Després del seminari d’Actitud Digital, el segon ha estat “Presentaciones online efectivas”, a càrrec del consultor Àlex Profitós, i que ha finalitzat al febrer.

L’objectiu final del seminari ha estat aprendre a fer presentacions online de qualitat,  dotant als estudiants de les eines necessàries per treballar les competències de síntesi i organització de la informació en un discurs lògic, coherent i unificat, així com saber aplicar estratègies de composició visual i de discurs oral, escollint les eines i els recursos més adequats en funció del context i d’allò que es vol exposar.

Per fer-ho, se’ls ha donat llibertat en l’elecció del tema, en funció del seu perfil professional i cicle formatiu, i se’ls han facilitat diferents eines a escollir i recursos per elaborar-la, posant especial èmfasi en la importància de treballar en base a un guió pre elaborat, i aprenent a escollir de manera adequada els recursos reutilitzables que es poden trobar a la xarxa.

Al llarg de les quatre setmanes de durada del seminari, els estudiants han anat treballant de manera progressiva cadascuna de les competències, tot compartint el seu procés a l’aula en una espècie de Work in Progress a través d’un Sites personal.

Aquests són alguns dels resultats dels treballs elaborats pels estudiants:

A l’abril es durà a terme una segona edició d’aquest seminari, i el 15 de març es posarà en marxa un nou seminari centrat en el Personal Branding.