Encara no t’has apuntat a la Unirun? Els teus companys et fan d’entrenador personal

02/02/2017

El 5 de març es farà la tercera edició de la Unirun, la cursa de les universitats catalanes, i per això s’activa un pla d’entrenament per a tots aquells que hi vulgueu participar. El funcionament serà idèntic al de l’any passat: diversos companys i companyes s’han ofert per a fer d’entrenador personal durant un mes a totes les persones que vulgueu córrer la Unirun i no estigueu 100% preparats. Els entrenaments comencen la setmana que ve. Us hi animeu? Va, que la Unirun només són 6,7 quilòmetres! L’any passat vint-i-cinc companys de la casa ja es van apuntar a aquesta iniciativa.

2Unirun

Apunta’t a córrer amb els teus companys i emporta’t una samarreta esportiva d’obsequi

Companys dels edificis de Castelldefels, 22@ i Tibidabo que surten a córrer habitualment s’han ofert voluntaris per a fer un petit pla d’entrenament des d’ara i fins al dia de la Unirun.

Entrenament al 22@: amb l’Inma Rodríguez –companya d’Oberta Publishing–, els dimarts de 17.00 a 18.00 h.

Entrenament a Tibidabo: per una qüestió logística –únicament hi ha un vestuari disponible‒ es plantegen dos dies per a anar a córrer. Els dimarts amb el Pau Cortadas –dels Estudis d’Economia i Empresa‒ a les 13.30 h amb un nivell mitjà-alt i els dimecres amb l’Elena Rodríguez Vall-llovera –de l’Oficina del Vicerectorat‒ a les 14 h un nivell més suau. Us trobareu al vestuari 10 minuts abans de l’hora indicada o a la recepció a l’hora en punt. Com que a Tibidabo hi ha diversos companys que surten a córrer, és possible que algun dia la sortida la lideri alguna altra persona.

Entrenament a Castelldefels: preferentment els dimarts i dijous, cosa que es concretarà amb els tres companys que s’han ofert per a guiar les sortides: Agustí Cerrillo, Mikel Barreda –tots dos dels Estudis de Dret i Ciència Política‒ i Juanjo Martí, de l’Àrea de Tecnologia.

L’entrenament serà suau i enfocat tant als que sortiu a córrer habitualment com als que no, ja que amb poques sessions us podeu preparar per a la Unirun. Practicareu ritmes d’intensitat i us donaran alguns consells bàsics sobre com cal afrontar una cursa d’aquest tipus. Només cal que porteu roba i calçat esportiu. Ah, i tots els que sortiu a entrenar rebreu una samarreta esportiva com a obsequi.

Si us voleu sumar a qualsevol d’aquest grups, només cal que escriviu a l’entrenador de l’edifici on voleu anar a córrer.

Companyes i companys del 22@ que es van apuntar als entrenaments de l'Unirun 2016
Companyes i companys del 22@ que es van apuntar als entrenaments de l’Unirun 2016

La Unirun, la cursa de les universitats catalanes

La Unirun transcorrerà pel districte de Sant Martí de Barcelona, el Parc del Fòrum i el Parc de la Pau de Sant Adrià de Besòs. És una cursa popular que vol fomentar nous reptes en l’atletisme universitari i és impulsada per les dotze universitats catalanes per mitjà de l’ECU (Esport Català Universitari). La participació és oberta a tothom: alumnes universitaris, exalumnes, futurs estudiants, professors, treballadors, proveïdors, simpatitzants i familiars vinculats a alguna de les universitats catalanes.

En aquesta prova, a més de la competició individual i del campionat de Catalunya universitari de curses en ruta, hi ha una competició entre universitats. Per això, a l’hora d’inscriure-s’hi, el corredor s’ha d’identificar amb una de les universitats. Cada universitat esdevé un equip: en el nostre cas, el de la Universitat Oberta de Catalunya. Cada equip vestirà una samarreta amb el nom de la universitat que representa.

Cost i inscripcions

Les inscripcions romandran obertes fins al 28 de febrer i les podeu fer al web de la cursa. Quan es fa la inscripció s’ha indicar la universitat que es vol representar. Té un cost de 8 o 10 euros, segons si es disposa de xip o no.

Tècnica de Comunicació Corporativa.